کاش گاهی مرد بودم


♥♥♥شــهــر عــــــشــــق♥♥♥

♥برای عاشقان♥

 کاش گاهی مرد بودم

می شد تنهاییم را

به خیابان بیاورم

سیگاری دود کنم و نگران نگاه های مردم نباشم

کاش گاهی مرد بودم

می شد شادی ام را

به کوچه ها بریزم

با صدای بلند بخندم

و هیچ ماشینی

برای سوار کردنم.ترمز نکند

کاش...



نظرات شما عزیزان:

kati
ساعت23:45---13 مهر 1392
عقربه ی ثانيه شمار تند درگذر است

و به دنبال آن عمر من ...

من هم به دنبال زندگی می دوم

تا از آن جلو بزنم !

دوم شدن برايم ارزشی ندارد ...!

از عمر جلو می زنم و در هياهوی تشويق مرگ ,

درمی يابم ...

که گاهی برای زندگی کردن

بايد دوم شد ...!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








قالب جديد وبلاگ پيچك دات نت